Цей твір вийшов друком у 1985 р. і викликав справжнє відновлення католицької моральної теології. Спираючись на Святе Письмо, традицію Отців Церкви й думку св. Томи Аквінського, автор повертається до класичної концепції християнської моралі, яка ґрунтується на природному для людини прагненні до щастя. С. Пінкерс показує, як християнська традиція розуміла реалізацію цього прагнення і як такий підхід може надихнути сучасну моральну рефлексію. Автор розглядає моральні проблеми крізь призму євангельської Нагорної Проповіді, яка набагато сильніше стимулює творчу співпрацю людини з Божою благодаттю, ніж переліки обов’язків і заповідей, властиві модерній моральній теології.
Цей твір вийшов друком у 1985 р. і викликав справжнє відновлення католицької моральної теології. Спираючись на Святе Письмо, традицію Отців Церкви й думку св. Томи Аквінського, автор повертається до класичної концепції християнської моралі, яка ґрунтується на природному для людини прагненні до щастя. С. Пінкерс показує, як християнська традиція розуміла реалізацію цього прагнення і як такий підхід може надихнути сучасну моральну рефлексію. Автор розглядає моральні проблеми крізь призму євангельської Нагорної Проповіді, яка набагато сильніше стимулює творчу співпрацю людини з Божою благодаттю, ніж переліки обов’язків і заповідей, властиві модерній моральній теології.
Цей твір вийшов друком у 1985 р. і викликав справжнє відновлення католицької моральної теології. Спираючись на Святе Письмо, традицію Отців Церкви й думку св. Томи Аквінського, автор повертається до класичної концепції християнської моралі, яка ґрунтується на природному для людини прагненні до щастя. С. Пінкерс показує, як християнська традиція розуміла реалізацію цього прагнення і як такий підхід може надихнути сучасну моральну рефлексію. Автор розглядає моральні проблеми крізь призму євангельської Нагорної Проповіді, яка набагато сильніше стимулює творчу співпрацю людини з Божою благодаттю, ніж переліки обов’язків і заповідей, властиві модерній моральній теології.