Альбом присвячено спадщині одного з найзагадковіших майстрів барокової скульптури XVIII ст. Більша частина її зібрана у Львівському музеї сакральної скульптури, що був відкритий для глядачів у другій половині 90-х років минулого століття. Також до альбому входять зображення творів скульптора, що донині залишилися у вівтарях храмів м. Бучач (Тернопільська обл.) та у Тернопільському краєзнавчому музеї. Дизайн великоформатного альбому базується на концепції надблизького розглядання близько 50 скульптур, що стало можливим завдяки використанню сучасної оптики. Вступні статті героя України Б. Г. Возницького та відомого культуролога Тараса Возняка доповнені матеріалами, що стосуються епохи й значення спадку скульптора. Поряд із зображенням уміщено розлогі цитати з творів поетів та мислителів того часу.
Альбом присвячено спадщині одного з найзагадковіших майстрів барокової скульптури XVIII ст. Більша частина її зібрана у Львівському музеї сакральної скульптури, що був відкритий для глядачів у другій половині 90-х років минулого століття. Також до альбому входять зображення творів скульптора, що донині залишилися у вівтарях храмів м. Бучач (Тернопільська обл.) та у Тернопільському краєзнавчому музеї. Дизайн великоформатного альбому базується на концепції надблизького розглядання близько 50 скульптур, що стало можливим завдяки використанню сучасної оптики. Вступні статті героя України Б. Г. Возницького та відомого культуролога Тараса Возняка доповнені матеріалами, що стосуються епохи й значення спадку скульптора. Поряд із зображенням уміщено розлогі цитати з творів поетів та мислителів того часу.
Альбом присвячено спадщині одного з найзагадковіших майстрів барокової скульптури XVIII ст. Більша частина її зібрана у Львівському музеї сакральної скульптури, що був відкритий для глядачів у другій половині 90-х років минулого століття. Також до альбому входять зображення творів скульптора, що донині залишилися у вівтарях храмів м. Бучач (Тернопільська обл.) та у Тернопільському краєзнавчому музеї. Дизайн великоформатного альбому базується на концепції надблизького розглядання близько 50 скульптур, що стало можливим завдяки використанню сучасної оптики. Вступні статті героя України Б. Г. Возницького та відомого культуролога Тараса Возняка доповнені матеріалами, що стосуються епохи й значення спадку скульптора. Поряд із зображенням уміщено розлогі цитати з творів поетів та мислителів того часу.