У 2006 році коштом гранту Президента України для молодих письменників та літературознавців вийшла книжка Дмитра Дроздовського, студента Національного університету «Києво-Могилянська академія», редактора відділу критики та публіцистики журналу «Всесвіт», автора матеріалів у «Дзеркалі тижня», газетах «Без цензури», «День» тощо. «Код майбутнього» складається з двох розділів і становить спробу філософсько-літературознавчої інтерпретації українського шістдесятництва на тлі західноєвропейських трансформацій середини ХХ сторіччя. Це пошук філософського та естетичного коду, спроба вивести українське шістдесятництво на рівень культурної епістеми на тлі ідеологічного фальшу та історичної кризи.
У 2006 році коштом гранту Президента України для молодих письменників та літературознавців вийшла книжка Дмитра Дроздовського, студента Національного університету «Києво-Могилянська академія», редактора відділу критики та публіцистики журналу «Всесвіт», автора матеріалів у «Дзеркалі тижня», газетах «Без цензури», «День» тощо. «Код майбутнього» складається з двох розділів і становить спробу філософсько-літературознавчої інтерпретації українського шістдесятництва на тлі західноєвропейських трансформацій середини ХХ сторіччя. Це пошук філософського та естетичного коду, спроба вивести українське шістдесятництво на рівень культурної епістеми на тлі ідеологічного фальшу та історичної кризи.
У 2006 році коштом гранту Президента України для молодих письменників та літературознавців вийшла книжка Дмитра Дроздовського, студента Національного університету «Києво-Могилянська академія», редактора відділу критики та публіцистики журналу «Всесвіт», автора матеріалів у «Дзеркалі тижня», газетах «Без цензури», «День» тощо. «Код майбутнього» складається з двох розділів і становить спробу філософсько-літературознавчої інтерпретації українського шістдесятництва на тлі західноєвропейських трансформацій середини ХХ сторіччя. Це пошук філософського та естетичного коду, спроба вивести українське шістдесятництво на рівень культурної епістеми на тлі ідеологічного фальшу та історичної кризи.