Пташки давно звили гніздечко в українській культурі: і в прикладному мистецтві, й у фольклорі, і народній звичаєвості. У цій книжечці – першій ластівочці такого характеру – зроблено спробу виокремити цей найдавніший і найпоширеніший зооморфний мотив, центруючи при тім нашу увагу навколо звичаю закликання весни і його матеріального вияву – випікання «жайворонків». Хочемо, аби цей звичай ожив, а наші закомп’ютеризовані діти знову навчилися тішитися природі й цьому Божому світові. Для родинного та шкільного читання.
Пташки давно звили гніздечко в українській культурі: і в прикладному мистецтві, й у фольклорі, і народній звичаєвості. У цій книжечці – першій ластівочці такого характеру – зроблено спробу виокремити цей найдавніший і найпоширеніший зооморфний мотив, центруючи при тім нашу увагу навколо звичаю закликання весни і його матеріального вияву – випікання «жайворонків». Хочемо, аби цей звичай ожив, а наші закомп’ютеризовані діти знову навчилися тішитися природі й цьому Божому світові. Для родинного та шкільного читання.
Пташки давно звили гніздечко в українській культурі: і в прикладному мистецтві, й у фольклорі, і народній звичаєвості. У цій книжечці – першій ластівочці такого характеру – зроблено спробу виокремити цей найдавніший і найпоширеніший зооморфний мотив, центруючи при тім нашу увагу навколо звичаю закликання весни і його матеріального вияву – випікання «жайворонків». Хочемо, аби цей звичай ожив, а наші закомп’ютеризовані діти знову навчилися тішитися природі й цьому Божому світові. Для родинного та шкільного читання.