У «Недільному дитяті» Інґмар Берґман розповідає про безтурботний і водночас тривожний світ свого дитинства та про драматичні стосунки з батьком. Емоційні спогади охоплюють два літні дні, проведені серед мальовничої місцевості Даларна, куди щоліта приїздить малий Пу разом зі своєю сім’єю, приятелями родини та прислугою. Пу побоюється суворого батька й болісно реагує на його конфлікти з матір’ю, проте за цим страхом іноді проблискують щире захоплення та ніжність. За книжкою «Недільне дитя» 1992 року було знято однойменний фільм, режисером став Даніель Берґман — син Інґмара Берґмана.
У «Недільному дитяті» Інґмар Берґман розповідає про безтурботний і водночас тривожний світ свого дитинства та про драматичні стосунки з батьком. Емоційні спогади охоплюють два літні дні, проведені серед мальовничої місцевості Даларна, куди щоліта приїздить малий Пу разом зі своєю сім’єю, приятелями родини та прислугою. Пу побоюється суворого батька й болісно реагує на його конфлікти з матір’ю, проте за цим страхом іноді проблискують щире захоплення та ніжність. За книжкою «Недільне дитя» 1992 року було знято однойменний фільм, режисером став Даніель Берґман — син Інґмара Берґмана.
У «Недільному дитяті» Інґмар Берґман розповідає про безтурботний і водночас тривожний світ свого дитинства та про драматичні стосунки з батьком. Емоційні спогади охоплюють два літні дні, проведені серед мальовничої місцевості Даларна, куди щоліта приїздить малий Пу разом зі своєю сім’єю, приятелями родини та прислугою. Пу побоюється суворого батька й болісно реагує на його конфлікти з матір’ю, проте за цим страхом іноді проблискують щире захоплення та ніжність. За книжкою «Недільне дитя» 1992 року було знято однойменний фільм, режисером став Даніель Берґман — син Інґмара Берґмана.