Теорія homo politicus інтерпретує соціологічний, культурологічний, аксіологічний підходи в сучасній політичній думці. Цінності, пріоритети політичної антропології концентруються в принципі «не людина для суспільства, а суспільство для людини». На матеріалі вітчизняної реальності висвітлюються важливі питання гуманізації політики, самодостатності пересічної людини на тлі індустрії влади, досягнення консенсусу у виробленні, прийнятті, проведенні політичних рішень, здійснення гуманітарної експертизи владно державних дій. Книга розрахована на викладачів – суспільствознавців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, усіх, кому не байдужа політична доля нашої країни.
Теорія homo politicus інтерпретує соціологічний, культурологічний, аксіологічний підходи в сучасній політичній думці. Цінності, пріоритети політичної антропології концентруються в принципі «не людина для суспільства, а суспільство для людини». На матеріалі вітчизняної реальності висвітлюються важливі питання гуманізації політики, самодостатності пересічної людини на тлі індустрії влади, досягнення консенсусу у виробленні, прийнятті, проведенні політичних рішень, здійснення гуманітарної експертизи владно державних дій. Книга розрахована на викладачів – суспільствознавців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, усіх, кому не байдужа політична доля нашої країни.
Теорія homo politicus інтерпретує соціологічний, культурологічний, аксіологічний підходи в сучасній політичній думці. Цінності, пріоритети політичної антропології концентруються в принципі «не людина для суспільства, а суспільство для людини». На матеріалі вітчизняної реальності висвітлюються важливі питання гуманізації політики, самодостатності пересічної людини на тлі індустрії влади, досягнення консенсусу у виробленні, прийнятті, проведенні політичних рішень, здійснення гуманітарної експертизи владно державних дій. Книга розрахована на викладачів – суспільствознавців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, усіх, кому не байдужа політична доля нашої країни.