За професією і покликанням Сергій Параджанов був «людиною з кіноапаратом», а за обставинами долі чималу частину життя – «людиною з ножицями і клеєм». Геніальний кінорежисер, якому не дозволяли знімати кіно, шукав інші способи самовираження. Він блискуче працював, створюючи колажі та асамбляжі, які стали без перебільшення надбаннями європейської культури. Саме через предмет він пізнавав світ, бачив красу там, де інші не помічали, в його руках найпростіші речі ставали арт-об’єктами і найбуденніше перетворювалось на справжнє високе мистецтво.
За професією і покликанням Сергій Параджанов був «людиною з кіноапаратом», а за обставинами долі чималу частину життя – «людиною з ножицями і клеєм». Геніальний кінорежисер, якому не дозволяли знімати кіно, шукав інші способи самовираження. Він блискуче працював, створюючи колажі та асамбляжі, які стали без перебільшення надбаннями європейської культури. Саме через предмет він пізнавав світ, бачив красу там, де інші не помічали, в його руках найпростіші речі ставали арт-об’єктами і найбуденніше перетворювалось на справжнє високе мистецтво.
За професією і покликанням Сергій Параджанов був «людиною з кіноапаратом», а за обставинами долі чималу частину життя – «людиною з ножицями і клеєм». Геніальний кінорежисер, якому не дозволяли знімати кіно, шукав інші способи самовираження. Він блискуче працював, створюючи колажі та асамбляжі, які стали без перебільшення надбаннями європейської культури. Саме через предмет він пізнавав світ, бачив красу там, де інші не помічали, в його руках найпростіші речі ставали арт-об’єктами і найбуденніше перетворювалось на справжнє високе мистецтво.