У заняттях скульптурою одного лише художнього таланту (який є необхідною, але не достатньою умовою), виявляється, замало – повинна бути справжня пристрасть до своєї справи, надзвичайна відданість професії. І той, хто не має терпіння, хто не здатний до копіткої, а часом і важкої фізичної праці, – той не годиться для мистецтва скульптури. Реальна, відчутна форма скульптури Світлани Карунської зовсім не сперечається із загальним враженням пластичної грації, шляхетної стриманості і майже безтілесності деяких її робіт. На відміну від іншого способу творення форми скульптури (визволення її з маси матеріалу), принцип пластики Світлани – це робота зсередини, від центра до периферії. Саме так – від серця, від душевного настрою починається кожна скульптура Світлани Карунської, яка, в свою чергу, надсилає в навколишній простір свій жест і свою ідею.
Тетяна Калита, галерист
…роботи Світлани у жодному разі не можна назвати важкими – рідко трапляється таке, сказати б, «повітряне» трактування бронзи. При цьому вишукані бронзові фігури й натюрморти щасливо уникають доволі поширеного ґанджу камерної пластики: вони не перетворюються на дрібну прикрасу інтер’єру, а цілком повноцінно організовують простір навколо себе, надають йому стриманої динаміки – як і належить скульптурі.
Катерина Липа, мистецтвознавець
У заняттях скульптурою одного лише художнього таланту (який є необхідною, але не достатньою умовою), виявляється, замало – повинна бути справжня пристрасть до своєї справи, надзвичайна відданість професії. І той, хто не має терпіння, хто не здатний до копіткої, а часом і важкої фізичної праці, – той не годиться для мистецтва скульптури. Реальна, відчутна форма скульптури Світлани Карунської зовсім не сперечається із загальним враженням пластичної грації, шляхетної стриманості і майже безтілесності деяких її робіт. На відміну від іншого способу творення форми скульптури (визволення її з маси матеріалу), принцип пластики Світлани – це робота зсередини, від центра до периферії. Саме так – від серця, від душевного настрою починається кожна скульптура Світлани Карунської, яка, в свою чергу, надсилає в навколишній простір свій жест і свою ідею.
Тетяна Калита, галерист
…роботи Світлани у жодному разі не можна назвати важкими – рідко трапляється таке, сказати б, «повітряне» трактування бронзи. При цьому вишукані бронзові фігури й натюрморти щасливо уникають доволі поширеного ґанджу камерної пластики: вони не перетворюються на дрібну прикрасу інтер’єру, а цілком повноцінно організовують простір навколо себе, надають йому стриманої динаміки – як і належить скульптурі.
Катерина Липа, мистецтвознавець
У заняттях скульптурою одного лише художнього таланту (який є необхідною, але не достатньою умовою), виявляється, замало – повинна бути справжня пристрасть до своєї справи, надзвичайна відданість професії. І той, хто не має терпіння, хто не здатний до копіткої, а часом і важкої фізичної праці, – той не годиться для мистецтва скульптури. Реальна, відчутна форма скульптури Світлани Карунської зовсім не сперечається із загальним враженням пластичної грації, шляхетної стриманості і майже безтілесності деяких її робіт. На відміну від іншого способу творення форми скульптури (визволення її з маси матеріалу), принцип пластики Світлани – це робота зсередини, від центра до периферії. Саме так – від серця, від душевного настрою починається кожна скульптура Світлани Карунської, яка, в свою чергу, надсилає в навколишній простір свій жест і свою ідею.
Тетяна Калита, галерист
…роботи Світлани у жодному разі не можна назвати важкими – рідко трапляється таке, сказати б, «повітряне» трактування бронзи. При цьому вишукані бронзові фігури й натюрморти щасливо уникають доволі поширеного ґанджу камерної пластики: вони не перетворюються на дрібну прикрасу інтер’єру, а цілком повноцінно організовують простір навколо себе, надають йому стриманої динаміки – як і належить скульптурі.
Катерина Липа, мистецтвознавець