"Теологічно-політичний трактат" видатного нідерландського філософа-пантеїста Бенедикта (Баруха) Спінози (1632-1677) - один із перших його кроків на шляху до створення цілісної картини світу і зрозуміння "першопричини і походження речей", що мислилося як пантеїстичне розкриття генезису всіх предметів та природних явищ з погляду тотожності Бога та природи як єдиної, вічної та нескінченної субстанції. Почавши з аналітичного розгляду текстів Старого та Нового Заповіту і критики схоластичних поглядів у контексті відомих йому історичних та суспільних закономірностей, філософ прийшов до раціоналістичного осмислення атрибутів світового становлення.
"Теологічно-політичний трактат" видатного нідерландського філософа-пантеїста Бенедикта (Баруха) Спінози (1632-1677) - один із перших його кроків на шляху до створення цілісної картини світу і зрозуміння "першопричини і походження речей", що мислилося як пантеїстичне розкриття генезису всіх предметів та природних явищ з погляду тотожності Бога та природи як єдиної, вічної та нескінченної субстанції. Почавши з аналітичного розгляду текстів Старого та Нового Заповіту і критики схоластичних поглядів у контексті відомих йому історичних та суспільних закономірностей, філософ прийшов до раціоналістичного осмислення атрибутів світового становлення.
"Теологічно-політичний трактат" видатного нідерландського філософа-пантеїста Бенедикта (Баруха) Спінози (1632-1677) - один із перших його кроків на шляху до створення цілісної картини світу і зрозуміння "першопричини і походження речей", що мислилося як пантеїстичне розкриття генезису всіх предметів та природних явищ з погляду тотожності Бога та природи як єдиної, вічної та нескінченної субстанції. Почавши з аналітичного розгляду текстів Старого та Нового Заповіту і критики схоластичних поглядів у контексті відомих йому історичних та суспільних закономірностей, філософ прийшов до раціоналістичного осмислення атрибутів світового становлення.