Українці на Венеційській бієнале. Сто років присутності

Loading...

Українці на Венеційській бієнале. Сто років присутності

Видавництво:
Наш час
Рік:
2008
Мова:
Українська
Оціни книгу:
|

Автор висвітлює історію найвідомішого у світі фестивалю мистецтв – Венеційської бієнале, у дзеркалі якої, в свою чергу, відбилася складна та суперечлива історія образотворчого мистецтва ХХ століття. З самого початку її існування українські митці були її найактивнішими учасниками – як на рівні приватної участі (Рєпін, Мурашко, Архипенко), так і в складі окремих угруповань (бойчукісти), і лише останні кілька років – у контексті національного представництва, часто викликаючи суперечки та захоплення. Історія її власного мистецтва відбувалася у діалектичному протистоянні-притягувані з мистецтвом модернізму. Книга – про взаємодію Україну й Заходу, про місце її талантів у світі та сприйняття їх світом, про парадокси визнання та прекрасну марнотність актуального. А також – про феномен виставки сучасного мистецтва як своєрідного свята, карнавалу геніїв (та «голих королів»).

Оціни книгу:

Автор висвітлює історію найвідомішого у світі фестивалю мистецтв – Венеційської бієнале, у дзеркалі якої, в свою чергу, відбилася складна та суперечлива історія образотворчого мистецтва ХХ століття. З самого початку її існування українські митці були її найактивнішими учасниками – як на рівні приватної участі (Рєпін, Мурашко, Архипенко), так і в складі окремих угруповань (бойчукісти), і лише останні кілька років – у контексті національного представництва, часто викликаючи суперечки та захоплення. Історія її власного мистецтва відбувалася у діалектичному протистоянні-притягувані з мистецтвом модернізму. Книга – про взаємодію Україну й Заходу, про місце її талантів у світі та сприйняття їх світом, про парадокси визнання та прекрасну марнотність актуального. А також – про феномен виставки сучасного мистецтва як своєрідного свята, карнавалу геніїв (та «голих королів»).

Автор висвітлює історію найвідомішого у світі фестивалю мистецтв – Венеційської бієнале, у дзеркалі якої, в свою чергу, відбилася складна та суперечлива історія образотворчого мистецтва ХХ століття. З самого початку її існування українські митці були її найактивнішими учасниками – як на рівні приватної участі (Рєпін, Мурашко, Архипенко), так і в складі окремих угруповань (бойчукісти), і лише останні кілька років – у контексті національного представництва, часто викликаючи суперечки та захоплення. Історія її власного мистецтва відбувалася у діалектичному протистоянні-притягувані з мистецтвом модернізму. Книга – про взаємодію Україну й Заходу, про місце її талантів у світі та сприйняття їх світом, про парадокси визнання та прекрасну марнотність актуального. А також – про феномен виставки сучасного мистецтва як своєрідного свята, карнавалу геніїв (та «голих королів»).

books
На жаль, ніхто немає даної книги
Будь першим, та залиш свій відгук про книгу