Театральний процес випереджає думку істориків та теоретиків мистецтва. Книга Н. Корнієнко спокутує цей гріх: уперше в теоретичному аспекті проаналізовано широкий театральний масив вистав, котрі у своїй сукупності можна визначити як пошуковий український театр кінця ХХ століття. Автор пропонує дослідження на перетині мистецтвознавства, соціальної психології театру, культурології, елементів фізико-математичних і синергетичних підходів. Цим нова робота Н.Корнієнко споріднена з її попередньою монографією "Лесь Курбас: репетиція майбутнього". Контекст європейської сучасної думки прокладає новий шлях українській театральній науці.
Театральний процес випереджає думку істориків та теоретиків мистецтва. Книга Н. Корнієнко спокутує цей гріх: уперше в теоретичному аспекті проаналізовано широкий театральний масив вистав, котрі у своїй сукупності можна визначити як пошуковий український театр кінця ХХ століття. Автор пропонує дослідження на перетині мистецтвознавства, соціальної психології театру, культурології, елементів фізико-математичних і синергетичних підходів. Цим нова робота Н.Корнієнко споріднена з її попередньою монографією "Лесь Курбас: репетиція майбутнього". Контекст європейської сучасної думки прокладає новий шлях українській театральній науці.
Театральний процес випереджає думку істориків та теоретиків мистецтва. Книга Н. Корнієнко спокутує цей гріх: уперше в теоретичному аспекті проаналізовано широкий театральний масив вистав, котрі у своїй сукупності можна визначити як пошуковий український театр кінця ХХ століття. Автор пропонує дослідження на перетині мистецтвознавства, соціальної психології театру, культурології, елементів фізико-математичних і синергетичних підходів. Цим нова робота Н.Корнієнко споріднена з її попередньою монографією "Лесь Курбас: репетиція майбутнього". Контекст європейської сучасної думки прокладає новий шлях українській театральній науці.